PS. jag älskar dig



That's true. Jag har typ sökt information om aborter i ungefär två timmar. Aborter, ja, det är faktiskt vad mitt tal ska handla om. Jag tycker att det var ett bra val eftersom jag verkligen vet vart jag står i den frågan. Men jag tänker inte diskutera det i bloggen. Det rör bara till det. Nej, jag ska spara alla bra argument tills på måndag. Bra, va? 

Nu har pappa kommit hem från jobbet och han har köpt lite juice. Mumma. Och nu ska jag fortsätta läsa lite i PS. jag älskar dig (PS. I love you) :) Vääärldens finaste film och det är nog världens världens finaste bok eftersom böckerna jämt är bättre än filmerna. 

Har ni läst den? 

Love from Victoria

Kommentarer
Postat av: melanie

jag har läst den, sjukt fin o bra!! :)

2010-04-08 @ 07:16:36
Postat av: Anonym

jag har läst den. den är underbar!!!!

2010-04-08 @ 13:52:22
URL: http://olimpiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0