Projekt?

Jag är hemkommen från en rätt kort lovsångs-övning i kyrkan. Jag, Alicia, Daniel, Matthias, Edwin och Dennis spelar på mötet i morgonkväll och jag hoppas att det blir bra. Känns rätt bra i alla fall. Annars funderar jag på att ha ett sånt här litet sött projekt som min vän Malin har i omgångar. Det är rätt bra att ha det om man annars inte har något nödvändigt att skriva om. Frågan är ju bara vad man ska ha för tema eller vad projektet ska handla om. Det är ju inte direkt så poppis att härma någon annan.

Hmmm... Jo. Jag vet! Barndomsminnen. Varje dag i en vecka kommer jag skriva om ett minne jag känner för. Det kan göra bloggen lite roligare, kanske? Vet inte. Men jag får lust att göra det i alla fall.

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0