Plugg snart.. -.-'

Det gick ju inget vidare med där projektet så jag skiter i det. Har i alla fall varit en duktig tjej idag, tycker jag. Var nämligen ute och sprang förut. Inte långt men ändå ett stort steg för mig. Jag är ju typ nästan den mest otränade människan som finns. Haha. Så jag har beslutat mig för att komma igång med träningen. 

Igår var det lördag och hela familjen Axelsson åkte in till Norrköping City för att shoppa lite till kusin Christoffers bröllop. Förutom skor och klänning köpte jag också två jeanstights som kan vara fina nu när det är sån härlig vårvärme ute. Vem orkar ta på sig slimmade jeans som bara sitter obekvämt när man kan ta på sig tights som sitter exakt likadant och är mycket bekvämare? Inte jag i alla fall... men jag kan ju vaaara en lathund. 

Aja. Ska plugga snart. Måste komma igång med kulturhistorian.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0