Norrköpings stadsbibliotek

Hej! Är inte alls lika deprimerande idag. Det här argumenterande talet stör mig mest, ärligt talat. Men förr eller senare lär jag mig väl komma på något. Men det gäller ju att hitta något som passar en också... Hmmmm! Jag skrev i alla fall upp några förslag igår. Några som bara plötsligt dök upp i mitt huvud. Aja, sånt löser sig.

Just nu är jag i alla fall i stan. Matthias skulle nämligen åka in till stan för att ta bussen till Göteborg så jag hängde också med in. Just nu befinner jag mig på Norrköpings stadsbibliotek och jag ska sätta mig ner och fortsätta (BÖRJA) med min svenska uppgift som jag fick panik på igår. Haha.

Men nu är det faktiskt bäst att jag sätter igång.

Love from Victoria

Kommentarer
Postat av: Alida

Hej Victoria, vad heter texten du använder till

överskrift och innehåll i dina inlägg? :) Puss.

2010-04-07 @ 13:01:41
URL: http://alidaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0