Jag lever i en verklighet

Jag kommer inte göra det. Jag kommer inte kontakta dem. Detta är ingenting jag vill göra. Jag lär ångra mig efteråt om jag gör det. Det är liksom inte värt det. I still want to be me and I don't wanna do anything reckless. Jag menar, det är ju så lätt att gå in för saker som man sedan ångrar jätte mycket, därför kan det faktiskt vara bättre att avstå ifrån frästelserna.

Visst skulle jag tycka att det var spännande men det finns så mycket meeeeeer än det där. Det där är en olycklig värld, tror jag. En värld som inte är sann och en värld som i verkligheten inte existerar. Som tur är lever jag inte i den. Jag lever i en verklighet bland familj och vänner, och det finns ingenting som är bättre än det.

Det där blev en liten tankeställare både för mig och kanske för dig? Förmodligen vet du kanske inte vad jag snackar om men det gör ingenting i det här fallet, det är bara tankar som jag lyckades skriva ner. Tankar som rör sig i mitt huvud och det kan vara så ibland, att jag bara skriver saker som ingen annan förstår bättre än jag själv.


Nu ska jag sova och drömma nåt sött. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: malin smith

Asså Viccan.. När jag fick veta.

Jag höll seriöst på att dö av avundsjuka.

2010-04-18 @ 14:57:55
URL: http://thelovedone.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad menar du?

2010-04-18 @ 16:29:25
Postat av: malin smith

Är anonym du? Som frågade mig?

2010-04-21 @ 17:14:11
URL: http://thelovedone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0