Jag är klar

Nu är jag klar med mitt tal. Vet ni hur det känns? Jo, otroligt skönt. Men jag gör ju själva hästjobbet imorgon. Sista lektionen. Jag får kramp i magen så fort jag tänker på det.. känns ärligt talat som om jag kommer glömma bort allting, men nej, det får inte hända. Får inte hända. Var det inte så att vi skulle tänka positivt, Victoria? Jo, så var det nog.

Som ni märker har jag svårt med sånt när jag har något som tynger mina axlar. Men när det här talet är över, alltså när imorgon är över, kommer jag jubla och dansa ner till optikern. Japp. Jag ska på syn-undersökning igen och då får jag minsann annat och tänka på också. Annat är bra!!

Men nu återstår det ju bara att plugga in talet så att det sitter i hjärnan. Det ska jag göra nu. Tror inte att jag hinner skriva något mer ikväll, så god natt då. Hoppas ni haft ett fint påsklov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0