Ja, jag är en romantiker

Allting är jätte suddigt nu.. Jag ser ingenting klart. Inget är liksom solklart. Synfel kallas det och även trötthet. I alla fall beror allt det där suddiga på det. Och det ska bli så skönt att få sova. Sova länge. Vila. Att bara få drömma och föra sig bort in i fantasins värld. Det är fina grejer det.

När jag var liten drömde jag mest om prinsar och prinsessor. Askungen, Törnrosa, Skönheten Belle och Tummelisa var mina favoriter (även om dessa inte var prinsessor så tyckte åtminstone jag det som 5 åring). Jag drömmer fortfarande barnsliga drömmar. Jag liksom går och väntar på att min prins snart ska dyka upp och rädda mig från draken och sedan fria till mig direkt efteråt och vi lever lyckliga i alla våra dagar. Hahaha! Visst överdriver jag. Men det vore ju ärligt talat väldigt romantiskt. Och ja, jag är en romantiker!

Nu ska jag i alla fall gå och borsta mina tänder och sedan krypa i säng.
Love from Victoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0