Alma Del Core

Det känns typ som jag snart kommer falla ihop till en klump på golvet. Så trött är jag. Jag måste nog ha sömnbrist eller något, ärligt talat. Mina ögon gör uppror emot mig. De vägrar hålla sig öppna utan de ska bara sluta sig hela tiden. Jobbigt......... Skolan är med jätte jobbig. Jobbig så att jag snart spyr! Det börjar bli riktigt mycket nu. Många inlämningsuppgifter och sånt. Har suttit i cirkus en timma med några spanska frågor på en rätt lång text jag egentligen inte fattar någonting om. I don't really understand what's happening around myself. 

Jag menar, i nian var man ju liksom bra på spanska. Nu har det vänt om helt. Jag suger. Känns typ som jag nästan är sämst av alla i spanskagruppen och jag fattar inte varför. Pluggar jag verkligen så dåligt? Är jag så förfärligt lat? Det vore ju sorgligt om det var så. Suck! Förutom spanskan ska jag jobba ifatt massor i historian. Vi började med andra världskriget idag och vi fick ut massoooooooooooooor av frågor på kapitlet som jag inte gjort ett skit av. Jag har inte ens skrivit ner en fråga.. DÅLIG STIL, jag vet. 

Aja, men nu ska jag i alla fall inte sitta här mer och dega. Jag ska öva. Öva opera. Hah. Stackars alla i familjen som får höra mig. Deras öron sprängs väl snart. Hahaha! Vet i alla fall att pappa inte tycker att det är så fagert. Inte jag heller i o för sig. Men det måste göras. Så hejdå. Alma Del Core.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0