Vem är jag?

Hej allihopa! Jag har startat en ny blogg, och här har jag faktiskt tänkt skriva om saker jag tycker om och intresserar mig, min vardag, om skolan jag går på - hur det går med alla musiklektioner och konserter, mina vänner och mitt liv som tonåring.

Jag heter Victoria och är bosatt i ett mysigt lanthus, utanför staden Norrköping. Människorna som ständigt omger mig är Mamma, pappa och mina småbröder Matthias och Benjamin. Jag fyllde 16 i mars och mina bröder är 15 och 7 år gamla.

Jag är en tjej som kämpar när det gäller det mesta. Ett dåligt självförtroende kan hindra mig att göra vissa saker, och detta är min svaghet.

Ja, det där var lite information om mig. Hoppas den här bloggen blir bra och fin, så som jag tycker att den ska vara.

Stora kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0