Väldigt random

Jag mötte upp Stina lite senare igår kväll. Det var trevligt. Vi gick en mysig kvällspromenad i mörkret. Det snöade först, men sen när jag skulle bege mig hem så gick det över till regn istället. Lusigt!

Mamma och pappa har precis åkt iväg till Allingsås. Jag och brorsorna är här hemma. Det är lite mysigt så där med föräldrarfritt hem. Ingen som tjatar och man får (som storasyster) känna sig lite extra vuxen. Det är ett äventyr med sina motgångar. Haha.

Just nu funderar jag lite på vad jag ska laga för mat. Vi har klyftpotatis, ris och pasta hemma och jag vet inte riktigt vad jag vill satsa på, faktiskt! Aja, jag kommer säkert på något undertiden jag sitter vid pianot och övar lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0