Studiedagen

Den här dagen har varit väldigt seg. Jag känner mig rätt deppig faktiskt, jag är rätt orolig och nervös inför en uppspelning som kommer i skolan mycket snart. Men annars har väl dagen varit rätt bra. Studiedag, ni vet! Jag har sett på film och övat lite grand... Snart är väl till och med dags att sätta igång med svenskan, men orkar jag det nu?

En sak är klar, jag måste städa undan i mitt rum innan jag går och lägger mig.

Vad gör ni när ni är riktigt nervösa eller oroliga för någonting?

Ge mig gärna lite tips, det kan behövas ;)


Kommentarer
Postat av: Linnea

jag bara tänker att allt kommer och lösa sig. speciellt för dej för att du är så duktig.

kram kram <3

2009-11-13 @ 22:11:54
URL: http://lillaliinnea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0