New moon!





Jag älskar verkligen hela twilightserien. Innan jag började läsa dessa, läste jag knappt någonting alls.. Tragiskt, eller hur? Men så fort jag sett filmen blev jag helt galen i kärleksrelationen mellan Bella och Edward, så jag var bara tvungen att leta fram böckerna... Jag har läst dem på svenska, vill nu läsa dem på engelska!
Just nu läser jag tvåan, som ni kanske kan räkna ut.. Tycker det är smart att göra det precis innan man kommer se den på bio.



My look today!

Men hur gick det med dansen idag egentligen? Ärligt talat gick det skit. Jag vet nog inte om jag ska fortsätta. Det är nog inte riktigt min grej, ärligt talat... Jag borde satsa mer på sången och börja springa mer istället.. För på nåt sätt måste jag ju röra på mig lite grand. 

Jag har inte hunnit öva så jätte mycket nu, efter skolan.. Jag är lat också, orkar inte göra det.. Hehe!

Gillar ni er fritid?

*

I've missed a face for to long
You're so far away
And it's forbidden to dream about you now.
Sorry, but I can't help it!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0