My too short weekend

Helgen har bara sprungit iväg och gömt sig i skogen. Så är det jämt. De ska jämt gå över, när man precis börjar känna ro och frid. Jag är jätte trött nu.. Och jag har ett matteprov som väntar på mig... Så jag måste sätta fart nu och plugga.

Negativa tal
bråk
procent

Även fast Matte A bara repiterar det man gjort i nian, så betyder inte det att det är slappt. För en del kanske, men inte för mig.

Ni som går första året på gymnasiet, vad tycker ni?



Jag bjuder på en bild från i fredags, då vi hade maskerad i skolan..

Ha en fortsatt trevlig söndag allihop!


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag.tycker.fan.att.1ans.matte.är.svårare.än.den.i.9an!:O

2009-11-08 @ 18:42:38
Postat av: Anonym

herregud vad barnslig du ser ut, och du ska gå i ettan...! ;s

2009-11-09 @ 16:30:14
Postat av: Anonym

katter ska vara sexiga.... du är allt annat än det :)

2009-11-09 @ 16:31:13
Postat av: clariiisss

söt du är!

jag funderar på att söka till musikgymnasiet, har du några tips eller hur gjorde du? kan du inte berätta hur du lixom sökte, hur man söker, vad man gör osv, och hur det är på skolan :) puss

2009-11-09 @ 19:18:05
URL: http://claraeneqvist.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0