Miniräknaren

Jag hade matteprov nyss, innan jag sprang in hit till datasalen. Jag har jobbat lite med GEMU-läxan också. Men i alla fall så har jag ingen aning om hur det gick på matten... Allting kändes så weird. Särskilt nu på morgonen. När jag kliver på bussen märker jag att jag glömt min miniräknare hemma. Tragiskt, men sant... MEN jag får låna Bellas, så det gör ingenting.

Men sen på självaste provet, när jag ska gå och hämta miniräknaren där framme, vid katedern så finns den inte där. Hur kommer det sig? Jo, någon människa som är utan snor den. Jag tänker, är det sant? Jag blir helt galen, jag som var så pepp på matten! Men men. Jag fick i alla fall tillbaka den när lämnade in provet.

I eftermiddag kl. 17 ska jag dansa... Det gör jag varje måndag. Vi är bara fyra i min grupp, men det är jätte mysigt.. Man lär sig ordentligt då, i alla fall. Och ikväll ska vi faktiskt röra lite på oss och vara i De Geer hallen istället för i den lilla danshallen i kyrkan. Haha.

Jag antar att jag inte kommer hinna skriva så mycket mer ikväll... Jag behöver öva sång ordentligt, även fast jag är lite krasslig i halsen. Men jag repar mig! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0