Staden!

Hej! Är nu hemma efter en väldigt lång dag, strosandes på stan. Jag har hunnit med mycket.. Som att shoppa allting jag behöver och gå på bio. Tycker att det är riktigt nice att hinna med båda. Och hörreni, har ni sett monki's rea eller? Heeeelt sjukt mycket folk och nedsatta plagg.. Underbart.

Jag köpte faktiskt en hel del.

¤ Kjol & t-shirt från Monki
¤ Loréals foundation från Åhléns
¤ Två bh:ar från H&M

Jag säger att det är nice. Fick några hundralappar över också. Det är väldigt bra, enligt mig själv! Hjälp vad längesen det var man shoppade lite, och bio var också ett tag sedan. Vi (jag, Matthias & Tobbe) såg New Moon och det var jätte bra, dock hade jag väl lite för höga förväntningar, kanske? Jag har ju läst böckerna liksom, det blir lätt så då. Men den var helt klart värd att se, så tummen upp!

Nyss såg jag en massa filmklipp på min lillebror, när han var omkring 2-3 år gammal. Världens sötaste alltså. Fast så säger väl alla storasystrar, eller? ;)

Ha en fin kväll & hoppas ni får ett Gott Nytt År!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0