Snart jul?

Undertiden jag låtit bli att blogga har det snöat som in i norden och flera luciatåg har blivit av. Mer än så har inte hänt. Hehe. Men idag var det faktiskt julavslutning, en trevlig sådan. Vi på musikgymnasiet sjöng Helga Natt och Advent, fina sånger det där.

För övrigt känns det rätt skönt med jullov, eller rent utsagt jätte jätte jätte jätte skönt. Jag känner mig så trött. Det har varit jätte segt att gå upp på morgonen de senaste veckorna. Men så känner väl ni med, antar jag?

Efter julavslutning stack alla i klassen upp till kristina, där vi samlades och sammanfattade terminen över lite glögg och någon pepparkaka. Allt slutade med att vi bildade en kramring så att man fick säga "hejdå" till varandra, och även önska var och en "en god jul & ett gott nytt år!"

Jag fick sen med mig malin - en klasskompis - ner på stan för att köpa lite julklappar, och nu är alla köpta. Lite tråkigt bara att man har mindre än en hundring kvar på kontot, men aja! Julklappspengar kommer nog! :)

Nu sitter jag på biblan i Norrköping och väntar på Linnéa. Kl. 17.45 är det rep för julshowen. Jag är jätte jätte jätte taggad! Whiiihoooo.

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0