No pictures, I am sorry!

Det är tråkigt, för min överföringssladd till kameran är försvunnen. Jag hittar den inte, och där har jag ju en massa bilder. Det är verkligen synd att jag inte kan hitta den och föra över dem. Jag vill inte ha en tråkig blogg... Den blir ju så mycket tråkigare utan alla bilder, det är ju så! Suck suck suck. Jag blir lite förtvivlad, det måste jag säga... Webbcamen är ju inte den bästa heller... Hur kul är det med en massa egopics? I dislike.

Men nu får jag sluta grubbla över detta mysterium. Idag har varit en normal jullovsdag. Jag vaknade halv tolv och det brukar inte hända särskilt ofta, men jag har ju varit så trött. Vänt ut och in på dygnet, hehe! Sen har jag bara chillat lite, vilket innebär dator. DÅLIGT! Jag måste verkligen bli bättre på att öva... IMORGON, DÅ SKA JAG MINSANN ÖVA OCH PLUGGA!

Men jag hängde i alla fall med mamma till ikea lite senare, vid typ 16.00. Vi köpte hem lite grejer till huset och bytte min foundation.

Såå, en väldigt nice day! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0