I needed a break

Sex dagar sedan jag skrev något senast. Det kanske var värt att inte skriva något i huvudtaget? Det har bara varit en problemvecka i alla fall. Skolan får mig att må så illa. Så illa. Ibland känns det liksom så onödigt att gå dit, man får ju bara dåligt samvete. I alla fall jag, men det kanske bara är för stunden. Jag hoppas det.

Förra onsdagen tog alla i klassen svininfluensasprutan. Jag blev förvånad att jag vågade ta den först av alla, jag som är så spruträdd annars. Jag tror att sprutor till och med var en fobi ett tag. Haha. Jag blev ganska stolt, föresten. Fast stoltheten försvann sen efter några timmar, då det började kännas i armen. Det gjorde så ont i armen på kvällen, och värre blev det dagen efter. Men nu är det bra!

Jag kan också passa på att berätta lite om helgen. Vi hade ju julshow i Linköping då, och det var det roligaste på länge. Härlig julmusik, dansspex och teater bjöds det på. Jag och Linnéa sjöng When Christmas Comes To Town från filmen Polarexpressen. Underbar helg asså!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det var jätte kul och du var jätte bäst!

2009-12-09 @ 20:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0