Första december

Det är första december och det vilar ingen snö på frusen mark. Jag tycker att det är tråkigt.. Det är så ovärt. Det är liksom julafton om mindre än tre veckor. Tycker inte ni att det ska vara obiligatoriskt med snö då, eller är jag ensam om att tycka så?

Jag har i alla fall haft terminsuppspelning idag, vilket innebär att man spelar upp något på sina instrument för andra på musikgymnasiet. Det var spännande, trots att jag var väldigt nervös. Men men, det är ju över som tur är!

Jag är fortfarande kvar på skolan och degar, väntar på en buss som kommer om ungefär en kvart. Jag ska åka hem. Jag är så grymt trött, nervositeten sög ut all kraft ur mig, så det ska bara bli så underbart att få komma hem och kasta sig på sängen.. Nej, givetvis ska jag plugga också. Hehehe.

Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0